Symulacje - stare Kryształy Czasu kontra nowe Kryształy Czasu (od Dark Rabbit)

Awatar użytkownika
mastug
Reactions:
Posty: 1702
Rejestracja: 03 grudnia 2009, 23:24
Has thanked: 16 times
Been thanked: 12 times

Symulacje - stare Kryształy Czasu kontra nowe Kryształy Czasu (od Dark Rabbit)

Post autor: mastug » 28 października 2025, 03:23

Chciałbym sprawdzić jak bardzo nowa mechanika KC oddaje stare realia. Albo inaczej jak nowa mechanika powoduje inny układ sił. Chętnie poprowadził bym bitwę taka właśnie 25 vs 5 na starej i nowej mechanice i zobaczył jaki po walce będzie stan sił obu stron. Analogicznie bohaterowie nowi/starzy i ci sami przeciwnicy nowi/starzy.

Mruf na rozgrzewkę proponuję prosto bez taktyki - najbardziej klasyczna klasyka gatunku czyli 5 przeciętnych awanturników vs 25 sztuk sharanów (100% składu przeciwników), 8 pajęczych odnóży ( 8 równoczesnych ataków ze względu na pełną niezależność każdego odnóża), powstrzymanie tych co mają któszą broń, % obalanie po każdym trafieniu (przeciwnik % rzut na akt. ZR -1pkt/POZ sharana), obezwałanianie leżącego (minimum 2 łapy trafią ..), atak na obezwładnionego (lub zasięg 0) szczękoczułkami + jad . Jak nie masz mima podeślę zrzut.

Awatar użytkownika
mastug
Reactions:
Posty: 1702
Rejestracja: 03 grudnia 2009, 23:24
Has thanked: 16 times
Been thanked: 12 times

Re: Symulacje - stare Kryształy Czasu kontra nowe Kryształy Czasu (od Dark Rabbit)

Post autor: mastug » 28 października 2025, 12:51

Zamiast losować zrobił bym też tak że rozdzielmy rzuty wg uznania (do najważniejszych współczynników dla profesji pewnie najwyższe) takie rzuty (wartości zamiast rzutów) - zrobił bym to po to aby dosyć precyzyjnie kontrolować jaka jest moc istot.
współczynniki podstawowe
60
50
50
40
40
30
30
20

bieglosci:
70
60
50
40

rozumiem że po nowemu są k10 czy k20 więc będzie łatwo przekonwertować

ODPOWIEDZ