Chciałbym sprawdzić jak bardzo nowa mechanika KC oddaje stare realia. Albo inaczej jak nowa mechanika powoduje inny układ sił. Chętnie poprowadził bym bitwę taka właśnie 25 vs 5 na starej i nowej mechanice i zobaczył jaki po walce będzie stan sił obu stron. Analogicznie bohaterowie nowi/starzy i ci sami przeciwnicy nowi/starzy.
Mruf na rozgrzewkę proponuję prosto bez taktyki -  najbardziej klasyczna klasyka gatunku czyli 5 przeciętnych awanturników vs 25 sztuk sharanów (100% składu przeciwników),  8 pajęczych odnóży ( 8 równoczesnych ataków ze względu na pełną niezależność każdego odnóża), powstrzymanie tych co mają któszą broń, % obalanie po każdym trafieniu  (przeciwnik % rzut na akt. ZR -1pkt/POZ sharana), obezwałanianie leżącego (minimum 2 łapy trafią ..), atak na obezwładnionego (lub zasięg 0) szczękoczułkami + jad . Jak nie masz mima podeślę zrzut.
			
			
									
						Symulacje - stare Kryształy Czasu kontra nowe Kryształy Czasu (od Dark Rabbit)
- 
				mastug  
- Reactions:
- Posty: 1702
- Rejestracja: 03 grudnia 2009, 23:24
- Has thanked: 16 times
- Been thanked: 12 times
Re: Symulacje - stare Kryształy Czasu kontra nowe Kryształy Czasu (od Dark Rabbit)
Zamiast losować zrobił bym też tak że rozdzielmy rzuty wg uznania (do najważniejszych współczynników dla profesji pewnie najwyższe)  takie rzuty (wartości zamiast rzutów) - zrobił bym to po to aby dosyć precyzyjnie kontrolować jaka jest moc istot.
współczynniki podstawowe
60
50
50
40
40
30
30
20
bieglosci:
70
60
50
40
rozumiem że po nowemu są k10 czy k20 więc będzie łatwo przekonwertować
			
			
									
						współczynniki podstawowe
60
50
50
40
40
30
30
20
bieglosci:
70
60
50
40
rozumiem że po nowemu są k10 czy k20 więc będzie łatwo przekonwertować