21.01.2018 13:10:26
Nawigacja
ŻELAZNE KRÓLESTWA
Wstępniak
Podręczniki, zasady oraz recenzje
Opis świata
Historie kolejnych nacji
Bestiariusz
Manual botmistrza
Skrypty generalskie
Przewodnik obieżyświata
Akta Gavina Kyle
Scenariusze
Opowiadania
Forum Żelaznych Królestw
Dział PBF
Zanim Zaczniesz
Otwarte Sesje PBF
Wirtualne Elizjum
w świecie Wampira
TYLKO ZALOGOWANI

DrecarE: Wirtualny Podręcznik
Geografia DrecarE
Wymiar Czasowy
Rasy DrecarE
Kultura Istot
Tworzenie Postaci
Mechanika Gry
Magia
Technologia
Bestiariusz
Ostatnie artykuły
DeG - Plany wydawnic...
Kryształy Czasu: opc...
Vilena - Dzieci Wody
Fourth Ed. CoT - pie...
Patronaty elementaln...
Karaluchy z Borki
Wielkie Pianalia
Kulty Ciemności w Dr...
ANSUMO - Ludzie z Me...
Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
Gry paragrafowe
Czego akurat słuchacie?
Podsumowanie roku 2017
Relacja z testów gru...
Pytania techniczne -...
Najciekawsze tematy
Brak tematów na forum
Ostatnie komentarze
Newsy
Dzięki miastug :) p.s...
Ghasta, brawo! niesamo...
Rzeczywiście w rozszer...
Nie moge w treści post...
Zasady zgodne z orygin...
Artykuły
To będzie ciekawy rok,...
Jak zawsze u Bazyla, s...
Zmierzalem do tego że ...
Pierwotnie takie było ...
Zatem będę pierwszy. G...
Galeria
Zgadzam się z Nantarem...
Uważam że pełny opis c...
Ikonki zastępujące np....
Tak zupełnie w ramach ...
Czyli czerń i biel :) ...
Dodatkowe strony
Hmm chyba część błędów...
Paragraf 82 brak linka...
Te które wyłapałem, że...
Podam wieczorem jak bę...
Może te problemy wynik...
facebook
Nawigacja
Artykuły » MAGIA
Artykuły: MAGIA
01. Wstęp do magii i czarów

Magia na Orchii jest wszędzie. Jeśli chcesz ją posiąść musisz poznać podstawowe tajniki. Musisz wiedzieć czym jest PM i jak go wykorzystać. Musisz wiedzieć, jak nią władać i kto może to uczynić.


02. Warunki rzucania czarów

Chcąc rzucić czar musisz się wiele nauczyć. Jeśli nawet sprostasz tej wiedzy, dalej musisz się dowiedzieć w jakich okolicznościach jej użyć. Tego typu wiedza nie jest niezbędna, (zawsze możesz uczyć się na błędach - hehe) ale może okazać się potwornie praktyczna.


03. Czary autorytatywne

Chcąc rzucać czary trzeba wiedzieć skąd je wziąć, znaleźć źródło. Warto sprawdzić jakie są możliwości rzucenia czaru.


04. Krytyczne przypadki rzucenia czarów

Czary to rzecz dziwna, zgłębiona choć nieopanowana. Zawsze istnieje możliwość, iż coś wyjdzie lepiej niż się oczekiwało. Jednak równie często może zdarzyć się sytuacja odwrotna, iż coś wyjdzie zupełnie nie tak, jak się oczekiwało.


05. Czary - objaśnienia i możliwości rzucania oraz spis czarów

To, co w magii najcenniejsze i najbardziej interesujące to czary. Już wiesz jak je rzucić, pozostaje jeszcze wiedza jakie są i jak działają. Wiedza ta jest bardzo obszerna, dlatego też dużo czasu potrzeba, by ją zglębić.

Od siebie dodam, iż czary nie będą pochodziły wyłącznie z I edycji  KC tzn. z "Magii i Miecz". Zbiór będzie znacznie szerszy i obszerniejszy. W niektórych miejscach znajdą się dodatki, modyfikacje i przesunięcia czarów. Całość może się zdarzyć, iż nie będzie idealnie spójna, ale to naprawdę obszerny materiał. Zależy mi na możliwie najpełniejszym spisie.


06. Schemat robienia mikstur magicznych

Magia to nie tylko czary. Magia to przede wszystkim wiedza. Wiedza, która odpowiednio użyta powoduje sytuację, których inni nie rozumieją. Tutaj masz szansę dowiedzieć się trochę o magicznej esencji, która jest również magią, jednak bardziej poprzez wiedzę, niż umiejętności.


07. Schemat robienia wywarów z ziół oraz lista ziół

Zioła i możliwości ich użycia, to temat równie ciekawy, co samo rzucanie czarów. Choć wiele osób uzna, że jest to proces bardzo czaschłonny, to jednak efekty mogą często zaskoczyć i wynagrodzić czas, jaki należy poświęcić, aby go uzyskać.


Alchemik - I krąg czarów
Wszystkie czary I kręgu dla Alchemika.

Alchemik - I Specjalny krąg czarów
Wszystkie czary I Specjalnego kręgu dla Alchemika.

Alchemik - II krąg czarów
Wszystkie czary II kręgu dla Alchemika.

Alchemik - III krąg czarów
Wszystkie czary III kręgu dla Alchemika.

Alchemik - IV krąg czarów
Wszystkie czary IV kręgu dla Alchemika.

Alchemik - IX krąg czarów
Wszystkie czary IX kręgu dla Alchemika.

Alchemik - V krąg czarów
Wszystkie czary V kręgu dla Alchemika.

Alchemik - VI krąg czarów
Wszystkie czary VI kręgu dla Alchemika.

Alchemik - VII krąg czarów
Wszystkie czary VII kręgu dla Alchemika.

Alchemik - VIII krąg czarów
Wszystkie czary VIII kręgu dla Alchemika.

Alchemik - X krąg czarów
Wszystkie czary X kręgu dla Alchemika.

Astrolog - czary dodatkowe
Astrolog - czary rzadko spotykane, zakazane, antyczne, nadesłane przez użytkowników

Astrolog - I krąg czarów
Wszystkie czary I kręgu dla Astrologa.
Popularne Artykuły
  Artykuł Czytań Dodany przez
» IK - tworzenie i rozwój postaci
On: ŻELAZNE KRÓLESTWA
71010 Beamhit
26.01.2013 16:19
» 01. Wybór rasy i płci
On: TWORZENIE POSTACI
21459 leobardis
11.11.2008 15:43
» 05. Czary - objaśnienia i możliwości rzucania oraz spis czarów
On: MAGIA
18525 czegoj
25.11.2008 12:56
» 07. Kasta Niesklasyfikowana
On: PROFESJE
17434 leobardis
11.11.2008 18:26
» Legenda Kryształów Czasu
On: LEGENDA KRYSZTAŁÓW CZASU
16941 leobardis
11.12.2008 15:30
» Charakter Postaci
On: TWORZENIE POSTACI
15514 venar
16.02.2009 14:27
» Spis kamieni szlachetnych
On: DODATKI
15360 arikar
01.03.2009 16:48
» 02. Kasta Żołnierska
On: PROFESJE
14556 leobardis
11.11.2008 18:01
» Martwiaki
On: BESTIARIUSZ
13867 venar
30.04.2009 11:58
» 04. Kasta Złodziejska
On: PROFESJE
13639 leobardis
11.11.2008 18:09
» 06. Kasta Czarodziejska
On: PROFESJE
13602 leobardis
11.11.2008 18:22
» Dendroid
On: BESTIARIUSZ
13581 ghasta
30.07.2011 10:22
» Opis świata Orchii
On: LEGENDA KRYSZTAŁÓW CZASU
13300 leobardis
12.12.2008 13:17
» Kompendium Wiary
On: RELIGIA
12937 avnar
22.06.2009 15:08
» Doświadczenie - PD
On: PODRĘCZNIK GRACZA
12564 venar
13.01.2009 20:23
©
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

Nanatar
21-01-2018 00:37
uklon

8art
20-01-2018 21:44
Wpisy ode mnie jutro

TatTvamAsi
20-01-2018 17:01
Super Smile

Sigil
20-01-2018 16:07
Napisałem Bacground do Modrego Dziedzictwa. Zapraszam do zapoznania się ze szczegółami przygody!

lightstorm
20-01-2018 13:46
OK, dodałem Siłownię Brujah do DbN. Na razie to wszystkie lokacje. Reszta będzie się pojawiać w miarę potrzeb.

Sigil
20-01-2018 11:01
W każdym razie nie martw się Keth. Masz Torreadora w Koterii - na pewno zadba o gustowny nagrobek dla Twej postaci. Wink

Sigil
20-01-2018 11:00
O, krew się polała. Coś podejrzewałem, że to się tak skończy... dymek

maciej
20-01-2018 08:18
ok,dzieki

lightstorm
19-01-2018 21:27
Napisałem do Orleanu. evilsmile

czegoj
19-01-2018 11:36
maciej możesz ewentualnie wykorzystać sieć i z jej pomocą mozesz zrobić np. taką mapę. http://www.kryszt.
..-can_2.jpg

czegoj
19-01-2018 09:22
maciej, mastug cały proces opisał. Zgłoś się do niego pewnie jeszcze ma podpowiadajkę. Próbowałem to robić i nawet da radę, ale nie jest proste.

ghasta
19-01-2018 00:36
Nie jestem pewien, ale chyba używał do tego komputera Pfft

NickPage
Najczęściej oglądane
deliad[5605]
czegoj[3665]
8art[2494]
koszal[2292]
Treant[2149]

Ostatnia aktualizacja
czegoj
Sigil
dretch
Suriel
deliad

Wszystkie NickPage
Rzuć kostką