25.04.2019 08:51:52
Nawigacja
ŻELAZNE KRÓLESTWA
Wstępniak
Podręczniki, zasady oraz recenzje
Opis świata
Historie kolejnych nacji
Bestiariusz
Manual botmistrza
Skrypty generalskie
Przewodnik obieżyświata
Akta Gavina Kyle
Scenariusze
Opowiadania
Forum Żelaznych Królestw
Dział PBF
Zanim Zaczniesz
Otwarte Sesje PBF
Wirtualne Elizjum
w świecie Wampira
TYLKO ZALOGOWANI

DrecarE: Wirtualny Podręcznik
Geografia DrecarE
Wymiar Czasowy
Rasy DrecarE
Kultura Istot
Tworzenie Postaci
Mechanika Gry
Magia
Technologia
Bestiariusz
Ostatnie artykuły
Kłusownik
Konkurs Złote Prosię...
Zakon Zmierzchu i Świtu
Krasnoludzka Gildia ...
Utopce
Akademia Złotych Żon
Zjadacze Ciał
X-GROM - Szałaputy
Religia Środka
Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
Sesja KC online - Wy...
Czego akurat słuchacie?
KC - Szkwał cz. 3
Tutaj możemy pisać c...
Liczenie sukcesów w KC
Najciekawsze tematy
Brak tematów na forum
Ostatnie komentarze
Newsy
Oh! Noooo! ale ok, trz...
W takim razie od dzisi...
Nie możesz, bo zakpić ...
Czegoju, ja z Ciebie m...
Straszna strata. Adria...
Artykuły
Powracając do niecodzi...
Tak, w podobnej konwen...
Nie mam uwag do profes...
W mojej wizji KC funkc...
Bazylu, to Ty musisz t...
Galeria
Szkaradny mistrz wycho...
Dobry gość.
Zgadzam się z Nantarem...
Uważam że pełny opis c...
Ikonki zastępujące np....
Dodatkowe strony
Niestety zbieraliśmy w...
szacun za skany-czemu ...
Hmm chyba część błędów...
Paragraf 82 brak linka...
Te które wyłapałem, że...
Najczęściej czytane arty
IK - tworzenie i roz... Czytano: 78,114
01. Wybór rasy i płci Czytano: 24,879
05. Czary - objaśnie... Czytano: 21,447
07. Kasta Niesklasyf... Czytano: 20,164
Legenda Kryształów C... Czytano: 19,925
Charakter Postaci Czytano: 18,900
Martwiaki Czytano: 18,041
Spis kamieni szlache... Czytano: 17,432
02. Kasta Żołnierska Czytano: 16,972
06. Kasta Czarodziejska Czytano: 16,291
Najczęściej czytane newsy
Kolejny podręcznik w wersji elektronicznej. 9,381
Reaminacja czy eutanazja? 8,278
Już jest!!! 7,660
Zbieramy na serwer na kolejny rok!!! 6,280
I po premierze 5,700
Grafiki Musiała 5,320
Kryształy Czasu - Rewolucja 4,582
Nowa odsłona Księgi Profesji! 4,375
Próbka tekstu powieści Artrura Szyndlera 4,215
PUCHAR OSTROGARSKI - I edycja 4,193
facebook
Nawigacja
Artykuły » BESTIARIUSZ » Półdemon Harkor
Półdemon Harkor

Materiał został nadesłany przez użytkownika naszego portalu


HARKOR
(półdemon)
Rasa: Harkor Mor (półdemon); POZ: (odpowiednik) 10; CHAR. cht.zły (ewidentnie);
WZROST/WAGA: 155 cm/100kg
ŻYW 900; SF 500; ZR 90; SZ 70; INT 130; MD 80; UM 180; CH *120; PR 40; WI 0; ZW 0; AMg 45;
ODPORNOŚCI: 1: 121; 2: 121: 3: 101: 4: 121: 5: 101: 6: 175; 7: 175; 6: 175; 7: 175; 8: 175 (specjal).; 9: 175; 10: 195.
PD za pokonanie: 305 (x2 w wypadku dobrych charakterów);
Broń: 1. długie łapy (w trakcie jednej rundy może zaatakować 2 razy) TR 190; biegłość 131; obrażenia 275ob; współczynnik uszkodzeń x2; opóźnienie 3 segmenty; zasięg 2, 1; OB + 20 pkt każda łapa (przy 100% bgł); całkowicie +60 pkt (wynika z bgł).
2. uzębiona paszcza (w trakcie jednej rundy może zaatakować 1 raz) TR 160; bgł 101; obrażenia 225kł; zasięg 1, 0; OB + 10 pkt
ZBROJA:
magiczna powłoka: OGR brak; OB +30 pkt; WYP 60/80/120
OBRONA: daleka 70 pkt, bliska 140 pkt

Wygląd:
Harkor to humanoidalnego kształtu półdemon przypominający w wyglądzie niskiego, bezszyjnego człowieka, gdyby nie jego podkurczone nogi i strasznie długie łapy (prawie 2 metry). Ogromnie duża głowa łysa, pysk szeroki, silnie uzębiony, obwisłe policzki. Tułów niezmiernie krótki, zlewający się z głową. Z tylnej części ciała wyrasta też metrowy cienki ogon, zakończony twardą kitą. Guzowata jego skóra pokryta jest śluzem. Jej kolor jest czarny, z mglistym odcieniem.

Sposób walki:
Harkor z powodu swej natury nigdy nie stara się pod rząd uderzyć w tą samą istotę. Jeśli jest do tego zmuszony atakuje co 2 rundę.
Z reguły w pierwszej rundzie walki stara się dokładnie przyjrzeć ofiarom.

Specjalne cechy Harkora:
- nie posiada agonii
* Widzenie w ciemnościach - widzi w każdego rodzaju ciemnościach. Światło magiczne o 20 pkt obniża mu TR i OB.
* Antymagia 35 pkt + 1pkt/POZ
* Rani go tylko broń magiczna lub srebrna (też posrebrzana). W wypadku użycia broni innych doznajeon tylko 1/10 częśc doznanych obrażeń.
* Odpieranie jakichkolwiek mocy tego półdemona wykonuje się poprzez % rzut na połowę danej odporności zmniejszonej dodatkowo po tym o 1 pkt/POZ Demona. Na macierzystym planie egzystencji wykonuje się takie rzuty na połowę takiej odporności.
* Każdy jego cios, który zadał rany kłute lub tnące (a więc nie dotyczy ciosów z pięści) jest w stanie wywołać efekt Demonicznego zaklęcia.
Demoniczne zaklęcie - w zranionej istocie czar ten wywołuje niesamowity chłód spowalniający postać (Tr, ZR, SZ, itd spadają do połowy swej wartości na 10 rund/POZ). Jeśli nie odeprze ona zaklęcia (patrz wyżej) to jest ono w stanie całkowicie unieruchomić fizycznie postać (10 rund/POZ). Jeżeli przy tym dotknięciu istota odniosła jakąkolwiek ranę, to wykonuje obronę odporności na energię (odporność nr 5 - patrz wyżej), inaczej to zaklęcie wysysa cały PM z istoty, zostawiając z niej tylko suchą powłokę skórną (tzn. postać jest całkowicie wysuszona, tak, że silne gniecenie obraca tą pozostałość w proch). Przywrócenie do życia takiej istoty nie jest możliwe bez uprzedniego przywrócenia energii życiowej i regeneracji ciała, a i mimo tego postać ma tylko połowę normalnej szansy na udany powrót duszy do ciała (1/2 % odporności na szok).
* Aura zła - Na początku każdej rundy każda atakująco ją postać musi wykonać odpowiednio zmodyfikowany (patrz wyżej) % rzut na zaklęcia. Nieudany rzut oznacza, że postać rezygnuje z ataku i nie może nic innego robić dokońca rundy. Gdy atakujący wymyślą jakiś sposób dodający im otuchy (np. wesołe śpiewy) lub zachowują w trakcie tej walki bardzo duży optymizm, wtedy MG może na ten czas o 10-20 pkt zmniejszyć antyodporność działającej na graczy aury. Uwaga: Jeżeli odporność gracza będzie mniejsza od 5 pkt, tedy traktuje się ją jakby miała wartość 5 pkt.
* Aura strachu - każda istota która na niego spojrzy po raz pierwszy musi wykonać (odpowiednio zmodyfikowany - patrz wyżej) % rzut na strach (odporność nr 2). Nieudany rzut oznacza paraliż umysłowy na 1k10 rund.
* Jest kompletnie odporny na brak tlenu w powietrzu.
* Raz na 24 godziny jest w stanie użyć "demonicznego oddechu". Tworzy on stożek o długości 1 metra na POZ i szerokości 0,5 metra/POZ. Istoty objęte nim otrzymują 1k10 * 10 ran lub dwa razy więcej , jeśli nie wykonają udanego (i odpowiednio zmodyfikowanego) % rzutu na odporność nr 7. Istoty stojące na poświęconej ziemi lub chronione dobrem (aurą lub aureolą) automatycznie odnoszą połowę ran.
* raz na k100 lat jest w stanie kosztem 1 rundy przemieścić się na dowolny znany sobie plan egzystencji. Przejście następuje pod koniec rundy, jednak wcześniej jest on bezbronny i prawie nieruchomy.
* "Mała mobilizacja" - raz na 24 godziny podczas 1 walki jest on w stanie wpadać w rodzaj szału wynikającego z natury chaosu. Oznacza to, że przez rundę/POZ zwiększają się jego parametry. W każdej rundzie, aż do zakończenia mobilizacji zyskuje on + 10 pkt do TR, + 10 do zadawanych ran, + 5 do każdej odporności, + 10 do ZR (a przez to i do Obrony), SZ, INT, MD, UM. Po osiągnięciu ostatniej rundy mobilizacji parametry te wracają do normy.
* Na rodzimym planie egzystencji nie działa na niego ogień i zimno. Na obcych planach egzystencji od tych czynników, jeżeli były magiczne odnosi połowę ran (niemagiczny ogień lub zimno nie rani go).

Komentarze
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?
Popularne Artykuły
  Artykuł Czytań Dodany przez
» IK - tworzenie i rozwój postaci
On: ŻELAZNE KRÓLESTWA
78114 Beamhit
26.01.2013 16:19
» 01. Wybór rasy i płci
On: TWORZENIE POSTACI
24879 leobardis
11.11.2008 15:43
» 05. Czary - objaśnienia i możliwości rzucania oraz spis czarów
On: MAGIA
21447 czegoj
25.11.2008 12:56
» 07. Kasta Niesklasyfikowana
On: PROFESJE
20164 leobardis
11.11.2008 18:26
» Legenda Kryształów Czasu
On: LEGENDA KRYSZTAŁÓW CZASU
19925 leobardis
11.12.2008 15:30
» Charakter Postaci
On: TWORZENIE POSTACI
18900 venar
16.02.2009 14:27
» Martwiaki
On: BESTIARIUSZ
18041 venar
30.04.2009 11:58
» Spis kamieni szlachetnych
On: DODATKI
17432 arikar
01.03.2009 16:48
» 02. Kasta Żołnierska
On: PROFESJE
16972 leobardis
11.11.2008 18:01
» 06. Kasta Czarodziejska
On: PROFESJE
16291 leobardis
11.11.2008 18:22
» OPIS RASY - HOBBICI
On: TWORZENIE POSTACI
15785 czegoj
27.01.2009 11:04
» Bractwo Klingi Duszy
On: BRACTWA WYSTEPUJĄCE W ŚWIECIE KC
15551 czegoj
28.04.2009 15:18
» Dendroid
On: BESTIARIUSZ
15252 ghasta
30.07.2011 10:22
» Kompendium Wiary
On: RELIGIA
15223 avnar
22.06.2009 15:08
» 04. Kasta Złodziejska
On: PROFESJE
15057 leobardis
11.11.2008 18:09
©
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

Suriel
24-04-2019 22:39
Wiem że się da nagrywać, ale to nie to samo. Ale nie ukrywam, że spróbował bym.

Suriel
24-04-2019 22:38
Generalnie ostanio wolę pbfy bo coś po nich zawsze zostaje. Jakościowo są dużo lepiej wypracowane. Można wrócić za parę lat, przeczytać, powspominać, pośmiać się. A sesja live jest jak płatek śniegu,

Suriel
24-04-2019 22:34
Ale kupiłem nowy router i będę podpisywał umowę z dostawcą sieci na nowy czasookres, dużo lepiej nie będę miał ale mam lepszą pozycję do negocjacji, więc coś wywalczę na pewno.

Suriel
24-04-2019 22:32
Jetsem na dicordzie ale po pierwsze primo, czasu mało. Po drugie primo na tygodniu co najmniej jest to trudne zadanie. I po trzecie najważniejsze primo, technicznie u mnie są problemy...

Oggy
24-04-2019 22:14
Ciągnie Cię Suriel do grania? Zapisz się na discord, też mógłbym kogos przygarnąć na sesję...

Suriel
24-04-2019 21:52
A o której w sobote? I co znaczy pojedyncza sesja, jednostrzałówka czy dla jednej osoby?

BAZYL
24-04-2019 17:38
Jeśli jest ktoś chętny na pojedynczą sesję KC online w sobotę, zapraszam na discorda: https://discord.g.
..

8art
23-04-2019 22:58
Zapomnailem o pytaniu Problema

Nanatar
23-04-2019 22:44
Lenu chip załapał, może wystarczy, choć dopiero teraz po wpisie przeczytałem przestrogę.

Keth
23-04-2019 22:20
Na razie odpowiedziałem na pytanie, czemu przyszliśmy do niego osobiście. Po smolucha.

Suriel
23-04-2019 22:07
Nie zapomnijcie o pytaniu zadanym przez Problema, było by niegrzecznie go olac Wink

Keth
23-04-2019 21:52
Dobra, dałem wpis do Warsaw, a teraz idę się wytrzeć! Shock

NickPage
Najczęściej oglądane
deliad[8125]
czegoj[5585]
dretch[4239]
8art[3684]
koszal[3411]

Ostatnia aktualizacja
deliad
Sigil
8art
Oggy
czegoj

Wszystkie NickPage
Rzuć kostką