21.08.2018 18:03:37
Nawigacja
浩LAZNE KR粌ESTWA
Wst瘼niak
Podr璚zniki, zasady oraz recenzje
Opis 鈍iata
Historie kolejnych nacji
Bestiariusz
Manual botmistrza
Skrypty generalskie
Przewodnik obie篡鈍iata
Akta Gavina Kyle
Scenariusze
Opowiadania
Forum 疾laznych Kr鏊estw
Dzia PBF
Zanim Zaczniesz
Otwarte Sesje PBF
Wirtualne Elizjum
w 鈍iecie Wampira
TYLKO ZALOGOWANI

DrecarE: Wirtualny Podr璚znik
Geografia DrecarE
Wymiar Czasowy
Rasy DrecarE
Kultura Istot
Tworzenie Postaci
Mechanika Gry
Magia
Technologia
Bestiariusz
Ostatnie artyku造
Konkurs Z這te Prosi...
Zakon Zmierzchu i 安itu
Krasnoludzka Gildia ...
Utopce
Akademia Z這tych 皋n
Zjadacze Cia
X-GROM - Sza豉puty
Religia 字odka
X-GROM - koncept sys...
Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
Kryszta趾on 2018
Czego akurat s逝chacie?
FUN
Komiksy
Generator mapy
Najciekawsze tematy
Brak temat闚 na forum
Ostatnie komentarze
Newsy
Co pi瘯nego. Dzi瘯uje :)
Autorze, jak widzisz d...
Bazyl gratuluj jako軼...
Mia這 by wi璚ej o mik...
Wspania貫. Troch szko...
Artyku造
Wszystkie prace wrzuco...
Jaki wynik konkursu?
Ja proponuje inne rozw...
Je郵i trzeba, mog prz...
Szkoda, 瞠 nie ma kciu...
Galeria
Zgadzam si z Nantarem...
Uwa瘸m 瞠 pe軟y opis c...
Ikonki zast瘼uj帷e np....
Tak zupe軟ie w ramach ...
Czyli czer i biel :) ...
Dodatkowe strony
Hmm chyba cz窷 b喚d闚...
Paragraf 82 brak linka...
Te kt鏎e wy豉pa貫m, 瞠...
Podam wieczorem jak b...
Mo瞠 te problemy wynik...
facebook
Nawigacja
Artyku造 » BESTIARIUSZ » Hydra b這tna
Hydra b這tna

Materia zosta nades豉ny przez u篡tkownika naszego portalu

Rasa: hydra b這tna
Char: n.n.
Wielko嗆 (3-4 m.d., g這wa z szyj 2-4 m, ci篹ar 1-5 ton

玆W

SF

ZR

SZ

INT

MD

UM

CH

PR

OB/WYP. sk鏎y

250

200

30

30

30

10

-

*

5

+15 30/50/80

(g這wa)

2000

800

10+

10

sp.

sp.

-

*

5

+45 90/150/240

(tu堯w)

Bieg這w軼i
Pysk + 10%, 50 tn, +6 OB., op 5 sg
Bonusy do odporno軼i 2. (20); 6. (20); 7. (20)

Hydra b這tna

Wygl康
Hydra b這tna nale篡 do mitycznych wielog這wych istot wywodz帷ych si od p豉z闚. Odznacza si wielkim, beczu趾owatym tu這wiem, z regu造 uniesionym nad powierzchni ziemi do wysoko軼i odpowiadaj帷ej 鈔ednio po這wie wielko軼i cia豉. Najistotniejsz cech ka盥ej hydry jest posiadanie wielu g堯w. Ka盥a z nich umieszczona jest na d逝giej, raczej grubej w przekroju owalnej szyji. Sama g這wa (z pyskiem) jest lekko sp豉szczona, zw篹ona, bezuszna i zaopatrzona w dwa, raczej ma貫 i ciemne, slepia. Hydra b這tna posiada normalnie od 6 do 10 g這w (co jest uwarunkowane genetycznie – losowo dla ka盥ego osobnika: k5+5). ζpy hydry s d逝gie, s這niowa, acz lekko zagi皻e na boki i posiadaj grube palce zaopatrzone w mocarne pazury. Z tylnej cz窷ci cia豉 wyrasta im kr鏒ki (minimum metrowy) ogon, do嗆 silnie zw篹aj帷y si ku ko鎍owi.
Grzbiet i boki zwierz璚ia s koloru stalowo popielatego, a doln cz窷 szyji i brzucha wyra幡ie z馧tawa, Ca貫 cia這 pokryte jest te lepkim 郵uzem o w豉軼iwo軼iach toksycznych.

Tryb 篡cia

Jest to typowo dzienna, ziemnowodna istota, z regu造 non stop zanu穎na w bagnie lub p造tkiej (jak dla niej) wodzie. 砰wi si wszelkimi mniejszymy od siebie istotami, na kt鏎e poluje z zasadzki – nag貫 wynurzenie z towarzysz帷ymi im efektami jest bardzo zaskakuj帷e.
Najniebezpieczenijsz jej broni w stosunku do lekkich istot jest rozszarpywanie je郵i zostan pochwicone przez dwie lub wi璚ej g堯w. Tak瞠 zetkni璚ie si bezpo鈔edni go造m cia貫m z jej 郵uzem jest niebezpieczne ze wzgl璠u na jago toksyczne w豉軼iwo軼i.
Hydra b這tna jest istot bardzo odporn na g堯d (nawet do kilkunastu lat), ale o ile ma tylko okazj to stara si je嗆 bez ogranicze. Zabicje jej z regu造 tak瞠 sprawia problemy gdy posiada zdolno嗆 regeneracji cia豉. Pozbawiona g堯w hydra (jej tu堯w) zaczyna skaka w r騜ne strony, najcz窷ciej do momentu, gdy si nie zm璚zy lub nie natrafi na g喚bsz wod, kt鏎ej natychmiast kompletnie si zanurza.
Naturalnie 篡j bardzo d逝go (do 500 lat) jednak bardzo rzadko spotyka si osobniki starsze od 100 lat (nieopisane na poziomach od 13 w g鏎)
Uwaga: Hydra b這tna jest przedmiotem polowa wielu istot, szczeg鏊nie dla jej po篡wnego, trudno rozk豉daj帷ego si mi瘰a – w璠zone lub suszone jest jadalne do 10 lat. Inetelig皻ne istoty wiedz jednak, 瞠 jeden z jej organ闚 wewn皻rznych (odpowiedzialny zarazem za produkcj 郵uzu) – woreczek 鄴販iowy, gromadzi bardzo siln trucizn ( w ilo軼i litra / poz hydry). Litr wystarcza jednorazowo do zatrucia 10 przedmiot闚 (broni) lub 100 grot闚 (wietrzeje w ci庵u 10-1000 dni). W przypadku dostania si do krwii zadaje 50-500 ran (lub 5-50 w przypadku udanego rzutu procentowego na po這w odporno軼i na trucizny).

Wyst瘼owanie

Zamieszkuj wszelkie nizinne i g鏎skie zbiorniki wodne, najlepiej zaro郾i皻e i g喚bsze, gdzie mog skry si w wypadku niebezpiecze雟twa lub powa積ych ran. Takiem miejsca pozwalaj te im dobrze czatowa na przechodz帷e istoty, gdy z regu造 wystaj im z wody tylko czybki g堯w (oczy). Normalnie spotyka si je pojedynczo, aczkolwiek raz na pr lat maj gody i wtedy mo積a si natkn望 naraz na kilk-kilkana軼ie osobnik闚 w jednym miejscu

Specjalne zdolno軼i
Nag貫 wynurzenie: fontanna wody lub b這ta i widok potwora pozwala zaskoczy wszelkie istoty kt鏎e nie wykonaj % rzutu na po這w aktualnej SZ.
Rozrywanie: W momencie gdy minimum dwie g這wy pochwyc istot o ca趾owitej masie (liczonej w SW) mniejsz od ich 陰cznej SF (i obie g這wy hydry wpadn jednocze郾ie na ten sam pomys - % rzut na INT)to s w stanie w nast瘼nych rundach tak szarpa ofiar, rozci庵aj帷 j, 瞠 dostaje ona automatycznie k100 ran na ka盥e dwie g這wy ci庵n帷e naraz(bez wyparowa) ,
Toksyczny 郵uz: dotkni璚ie hydry go造m cia貫m (nie dotyczy istot pokrytych 逝skami) powoduje stany zapalne objawiaj帷e si zaczerwienieniem i otrzymywaniem si przez 1-10 ran co rund przez najbli窺ze 1-10 rund (np. czarodziejom uniemo磧iwia to rzucanie czar闚 o czasie rzucenia d逝窺zym od 2 segm), uwaga: wysuszony 郵uz traci ca趾owicie swe w豉軼iwo軼i, przemycie rany skraca o po這w ilo軼 otrzymywania obra瞠
Regeneracja: tu堯w (z ko鎍zynami) hydry b這tnej jest w stanie zregenerowa w ka盥ej rundzie ilo嗆 ran r闚n 100, a ka盥a g這wa do 10 ran na rund
Odrastanie ko鎍zyn i g堯w: raz dziennie dzi瘯i regeneraci potrafi odrosn望 jej ka盥a utracona ko鎍zyna lub g這wa
Daleki zasi璕: g這wy hydry traktuje si jakby mia造 zasi璕 2,1,0 – s wi璚 w stanie uniemo磧iwi przeciwnikowi dostanie si w pobli瞠 ty這wia
Multi-atak: obrona celu jest zmniejszana o 5 pkt na ka盥 nast瘼n atakuj帷 g這w powy瞠j pierwszej
Przydeptanie: mo瞠 sieto najcz窷ciej wyda篡, gdy podejdzie si zbyt blisko pozbawionej g堯w hydry i akurat (5% szans / poz hydry) w tym kierunku ona skoczy. W takim wypadku je嗆 si nie odskoczy (% rzut na akt. ZR) posta zostanie obalona i nadepni皻a, co zadaje jednorazowo 1-100 ran zwi瘯szone o bonus z SF. W nowej rundzie ponownie nale篡 to sprawdzi. Zbroje zmniejszaj obra瞠nia o wielko嗆 wyparowa obuchowych, grz御kie pod這瞠 mo瞠 zmniejszy ilo嗆 zadanych obra瞠 do po這wy.
Oddychanie przez sk鏎: pozwala na obywania si pod wod bez wynurzenia dla zaczerpni璚ia powietrza.

Komentarze
#1 | Oggy dnia 08.02.2011 14:08:37
Jak rozumie sp przu inteligencji i m康ro軼i? W przyk豉dowych statystykach obie warto軼i s bardzo wysokie!
Rysunek nijak ma si do opisu. Poza tym stworek super.
#2 | czegoj dnia 08.02.2011 14:14:51
Sp zdaje si, 瞠 oznacza specjalne. Nie wiem jak to interpretowa, ale widzia貫m ju gdzie wyja郾iony ten skr鏒. Po za tym rozjecha si opis charakterystyk i niekt鏎e znaki polskie (zdaje si tekst by kopiowany, bez korekty Sad ) Zgadzam si r闚nie, 瞠 obrazek nijak si ma do opisu, ale spoko, ka盥y wie o co chodzi.
#3 | ghasta dnia 08.02.2011 14:21:03
Korekta by豉 totalna, a par ma造ch literek nie wp造wa na ca這嗆 - tekstu nie da這 si skopiowa bo by ca趾owicie nieczytelny (masa krzak闚) ca這嗆 przepisa貫m od zera.

A co znaczy to specjalnie to nie wiem - chyba kiedy w pliku gdzie by造 charakterystyki zwierz徠 by這 to podane (+ schematy rozwoju dla drapie積ika i ro郵ino瞠rcy), mo瞠 Never by podrzuci na portal te drobne info?
#4 | Treant dnia 08.02.2011 14:22:03
Tu rozjecha這 si nieco wi璚ej... hydra ma oddzielne statystyki dla tu這wia i dla g堯w.
#5 | ghasta dnia 08.02.2011 16:27:30
Niestety - po dodaniu artyku逝 nie ma ju dodaj帷y mo磧iwo軼i jego edycji - tylko admini
#6 | Treant dnia 08.02.2011 18:15:12
Uzupe軟i貫m brak, ale troch si tekst rozjecha.
#7 | ghasta dnia 10.02.2011 00:49:02
Zbroj dla g這wy trzeba by這 da zaraz pod g這w. Teraz wygl康a jeszcze dziwaczniej.Smile Tak bym to widzia:

M這da Hydra B這tna ; POZ.0; CHAR. N.N.; (3-3,5m.d.; Sk. brak
GΜWA:: 玆W. 300; SF 320; ZR 70; SZ 70;INT 55; M 40; UM - ; CH* -; PR 30;
Odp.w%:01-39;02-59;03-39;04-39;05-39;06-97;07-97;08-77;09-77;10 -77; AM -%;
BRO
1.Pysk-Bi. 71%, TR 110%; op.3; RANY 105kˆ+sp.; OB-3; SP B; AT 1(ka盥a)
ZBR.: cia這; OGR. - , - ; OB.BL/DAL -35 +3/g這w /- 35%; WYP. 30 / 50 / 80

CIAΜ :: 玆W.2150; SF1000; ZR 15; SZ 40;INT sp; M sp; UM - ; CH* -; PR 30; Tu堯w
Odp.w%:01-122;02-142;03-122;04-122;05-122;06-350;07-350;08-010:-330; AM -%; DO名.165
ZBR.: cia這; OGR. - , - ; OB.BL/DAL -30 +3/g這w /- 30%; WYP. 90 / 150/ 240



Tak swoj drog tak samo powinny by rozdzielone charakterystyki dla smok闚, te ta szyja i g這wa s w sumie oddzielnym obszarem, smok jest raczej du膨 istot i oddzielnie tak瞠 powinno by podane cechy nawet dla n鏬 czy ogona. Chocia to mo瞠 zbyt du瞠 rozbicie.
#8 | ghasta dnia 16.02.2011 11:39:17
Hydra inny rysunek
www.elfwood.com/art/j/o/joewiater/hydra_004.jpg
#9 | ghasta dnia 17.02.2011 13:15:40
Rys hydry ocieraj帷y si o opis (baaardzo)

xcommander.republika.pl/images/05.2004/hydra.jpg
Dodaj komentarz
Zaloguj si, aby m鏂 doda komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani u篡tkownicy mog ocenia zawarto嗆 strony
Zaloguj si lub zarejestruj, 瞠by m鏂 zag這sowa.

Brak ocen. Mo瞠 czas doda swoj?
Popularne Artyku造
  Artyku Czyta Dodany przez
» IK - tworzenie i rozw鎩 postaci
On: 浩LAZNE KR粌ESTWA
72485 Beamhit
26.01.2013 16:19
» 01. Wyb鏎 rasy i p販i
On: TWORZENIE POSTACI
22740 leobardis
11.11.2008 15:43
» 05. Czary - obja郾ienia i mo磧iwo軼i rzucania oraz spis czar闚
On: MAGIA
19559 czegoj
25.11.2008 12:56
» 07. Kasta Niesklasyfikowana
On: PROFESJE
18378 leobardis
11.11.2008 18:26
» Legenda Kryszta堯w Czasu
On: LEGENDA KRYSZTA紟 CZASU
18070 leobardis
11.12.2008 15:30
» Charakter Postaci
On: TWORZENIE POSTACI
16789 venar
16.02.2009 14:27
» Spis kamieni szlachetnych
On: DODATKI
15910 arikar
01.03.2009 16:48
» Martwiaki
On: BESTIARIUSZ
15577 venar
30.04.2009 11:58
» 02. Kasta 皋軟ierska
On: PROFESJE
15315 leobardis
11.11.2008 18:01
» 06. Kasta Czarodziejska
On: PROFESJE
14599 leobardis
11.11.2008 18:22
» Dendroid
On: BESTIARIUSZ
14438 ghasta
30.07.2011 10:22
» 04. Kasta Z這dziejska
On: PROFESJE
14370 leobardis
11.11.2008 18:09
» Opis 鈍iata Orchii
On: LEGENDA KRYSZTA紟 CZASU
14184 leobardis
12.12.2008 13:17
» Kompendium Wiary
On: RELIGIA
13961 avnar
22.06.2009 15:08
» Bractwo Klingi Duszy
On: BRACTWA WYSTEPUJ。E W 名IECIE KC
13483 czegoj
28.04.2009 15:18
©
Logowanie
Nazwa u篡tkownika

Has這



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj si

Nie mo瞠sz si zalogowa?
Popro o nowe has這
Shoutbox
Musisz zalogowa si, aby m鏂 doda wiadomo嗆.

8art
21-08-2018 13:49
Uproszczony traveller. Rzucasz 2k6 dodajesz umiejke przeciw stopniowi trudnosci

Araven
21-08-2018 13:27
Super by by這. Mechanika jest podobna do jakiej istniej帷ej?

8art
21-08-2018 13:19
Nie mam jej w formie cyfrowej, ale poprosz Nicka o kopi w Wordzie. Ewentualnie mog porobi skany (to zaldwie kilkana軼ie stron indie rpg)

Araven
21-08-2018 12:54
A mo瞠sz mi udost瘼ni t autork do poczytania?

8art
21-08-2018 12:42
W autorke fantasy, ale jest bardzo spoko

Suriel
21-08-2018 09:37
To zale篡 ile ona ma lat. Pfft

Keth
20-08-2018 22:53
A Ty si nie chichraj, tylko pisz, czy Abdel bierze t kordolamin?

Suriel
20-08-2018 22:45
Grin

Keth
20-08-2018 21:51
Nie chce si przyzna, wi璚 na pewno znowu jakie 鈍i雟twa!

Suriel
20-08-2018 21:35
8art a w co grasz?

Keth
20-08-2018 21:14
Widzieli軼ie mo瞠 ilustracje Denisa Gordeeva do Wied幟ina?

8art
20-08-2018 20:54
Sorry, dzis nic nie napisze. Zawalony robota bylem, a teraz sesja live

NickPage
Najcz窷ciej ogl康ane
deliad[6721]
czegoj[4540]
8art[3040]
dretch[2954]
koszal[2807]

Ostatnia aktualizacja
Oggy
8art
czegoj
Sigil
dretch

Wszystkie NickPage
Rzu kostk