23.06.2018 10:03:10
Nawigacja
ŻELAZNE KRÓLESTWA
Wstępniak
Podręczniki, zasady oraz recenzje
Opis świata
Historie kolejnych nacji
Bestiariusz
Manual botmistrza
Skrypty generalskie
Przewodnik obieżyświata
Akta Gavina Kyle
Scenariusze
Opowiadania
Forum Żelaznych Królestw
Dział PBF
Zanim Zaczniesz
Otwarte Sesje PBF
Wirtualne Elizjum
w świecie Wampira
TYLKO ZALOGOWANI

DrecarE: Wirtualny Podręcznik
Geografia DrecarE
Wymiar Czasowy
Rasy DrecarE
Kultura Istot
Tworzenie Postaci
Mechanika Gry
Magia
Technologia
Bestiariusz
Ostatnie artykuły
Konkurs Złote Prosię...
Zakon Zmierzchu i Świtu
Krasnoludzka Gildia ...
Utopce
Akademia Złotych Żon
Zjadacze Ciał
X-GROM - Szałaputy
Religia Środka
X-GROM - koncept sys...
Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
DeG - Franka
Czego akurat słuchacie?
Trochę RPG.. i kart
FUN
Lista kontaktowa
Najciekawsze tematy
Brak tematów na forum
Ostatnie komentarze
Newsy
Miało być więcej o mik...
Wspaniałe. Trochę szko...
O! Tu jest dopiero co ...
Nie będzie Księgi potw...
Kawał ciężkiej roboty!...
Artykuły
Wszystkie prace wrzuco...
Jaki wynik konkursu?
Ja proponuje inne rozw...
Jeśli trzeba, mogę prz...
Szkoda, że nie ma kciu...
Galeria
Zgadzam się z Nantarem...
Uważam że pełny opis c...
Ikonki zastępujące np....
Tak zupełnie w ramach ...
Czyli czerń i biel :) ...
Dodatkowe strony
Hmm chyba część błędów...
Paragraf 82 brak linka...
Te które wyłapałem, że...
Podam wieczorem jak bę...
Może te problemy wynik...
facebook
Nawigacja
Artykuły » BESTIARIUSZ » Anirhmos
Anirhmos
RASA: ANIRHMOS - typowy demon 3 kategorii
CHAR. ewidentnie chaotyczny i ewidentnie zły; 3 metry wzr./190-290kg
ŻYW:4300; SF 500; ZR 35; SZ 25; INT 120; MD 30; UM 120 ; CH 20; PR 10;
OBR
75 
WYP. SKÓRY
; 150/ 225/ 450;
B.BIEGŁ.: + 25 pkt do brzytw [180tn/20 pkt OBR; uszk.x5] i kleszczy [150kł/30 pkt OBR; uszk.x6]
B. do ODP.: 1(30), 2(50), 6-10(30)

Wygląd:
ANIRHMOS to humanoidalnego kształtu rogaty demon przypominający w wyglądzie wielkiego malauka, gdyby nie jego 2 pary dziwnie zakończonych łap i podkurczone żabie nogi, o błoniastych stopach. Głowa łysa, bezzębne usta i obwisłe policzki. Pierwsza para górnych kończyn to trójstawowe łapy zakończone zamiast palców półmetrowym ostrzem. Kolejna para łap jest też trójstawowa, jednak zakończenie każdej z nich zachodzące na siebie ostre szczypce. Z tylnej części ciała wyrasta też metrowy cienki ogon, zakończony twardą kitą.
Guzowata jego skóra pokryta jest śluzem. Jej kolor jest czarny, z mglistym odcieniem.

TRYB ŻYCIA:
Demon ten należy do najbardziej wścibskich osobników swej rasy. W momencie, gdy dostabie się na obszar związany jako-tako z chaosem robi sobie tam bazę wypadową. W praktyce oznacza to, że ciągle jest tam nieobecny, jednak w momencie pojawienia się obcych istot automatycznie jest o tym informowany i wraca.
Najważniejszą cechą prestiżową dla tych demonów (jak i dla większości innych) to wiek. Im demon jest starszy, tym ma większą potęgę, a na dodatek jest to jedyny prostolinijny układ w wyznaczaniu i znaczenia pośród ziomków. W praktyce oznacza to, że o POZ demonów decyduje jego wiek, a nie PD.
Demony tej klasy powstają w niecodzienny sposób. Po pierwsze do powstania nowego demona potrzebne jest pewne specyficzne miejsce o ogromnym zachwianiu równowagi w kierunku chaosu, co w pewnym stopniu jest już w stanie zapewnić czarnoksięski czar Chaos. Pod drugie aby zapoczątkować tworzenie się nowych demonów potrzebny jest bardzo stary demon, który zdecyduje się to zrobić. W praktyce powoduje to powstanie k10 jego pobratyńców (z POZ 0), zaś on cofa się jakby o połowę przeżytych lat. Oznacza to dla niego spadek POZ i cofnięcie się odpowiednich współczynników. Mimo to demony te starają się chętnie to robić, jako że przekroczenie wieku około 5000 lat powoduje ich śmierć ze starości.
Zabity na nie rodzimym planie egzystencji demon ten podwójnie traci. Po pierwsze nie jest w stanie korzystać ze zdolności umożliwiającej przenoszenie się w obręb innych sfer egzystencji. Takie ograniczenie u niego trwa przez k100 lat (premiowane przy wyrzucie liczby 100). Dodatkowo także oznacza to dla niego cofnięcie się w wieku o tą samą liczbę lat (a więc analogiczną do wylosowanej przed chwilą). W wypadku przekroczenia w dól klasy wiekowej traci on także odpowiednie POZ i współczynniki.
Zabicie Anirhmosa na obszarze macierzystej sfery egzystencji powoduje jego kompletną i nieodwracalną śmierć. Zabójców takiego demona czeka jednak zemsta ze strony jego braci (a więc tych, którzy pojawili się wraz z nim w momencie jego powstawania) - oczywiście o ile jeszcze istnieją.


Sposób walki:
Anirhmos z powodu swej natury nigdy nie stara się pod rząd uderzyć w tą samą istotę. Jeśli jest do tego zmuszony atakuje co 2 rundę.
Z reguły w pierwszej rundzie walki stara się dokładnie przyjrzeć ofiarom.
Jeśli jest bardzo ciężko ranny lub coś go bardzo zadziwi jest w stanie zrezygnować z walki i oddalić się.

Specjalne cechy Anirhmosa:
- nie posiada agonii
* Antymagia 33% + 1%/POZ
* Jest je tylko w stanie ranić broń silnie magiczna.
* Odpieranie jakichkolwiek mocy tego demona wykonuje się poprzez % rzut na połowę danej odporności zmniejszonej dodatkowo po tym o 1 pkt/POZ Demona. Na macierzystym planie egzystencji wykonuje się takie rzuty na połowę 1/10 części takiej odporności.
* Każdy jego cios, który zadał rany kłute lub tnące jest w stanie wywołać efekt Demonicznego zaklęcia.
Demoniczne zaklęcie - w zranionej istocie czar ten wywołuje niesamowity chłód spowalniający postać (Tr, ZR, SZ, itd spadają do połowy swej wartości na 10 rund/POZ). Jeśli nie odeprze ona zaklęcia (patrz wyżej) to jest ono w stanie całkowicie unieruchomić fizycznie postać (10 rund/POZ). Jeżeli przy tym dotknięciu istota odniosła jakąkolwiek ranę, to wykonuje obronę odporności na energię (odporność nr 5 - patrz wyżej), inaczej to zaklęcie wysysa cały PM z istoty, zostawiając z niej tylko suchą powłokę skórna (itp, tzn postać jest całkowicie wysuszona, tak, że silne gniecenie obraca tą pozostałość w proch). Przywrócenie do życia takiej istoty nie jest możliwe bez uprzedniego przywrócenia energii życiowej i regeneracji ciała, a i mimo tego postać ma tylko połowę normalnej szansy na udany powrót duszy do ciała (1/2 % odporności na szok).
* Aura zła - Na początku każdej rundy każda atakująco ją postać musi wykonać odpowiednio zmodyfikowany (patrz wyżej) % rzut na zaklęcia Nieudany rzut oznacza, że postać rezygnuje z ataku i nie może nic innego robić dokońca rundy. Gdy atakujący wymyślą jakiś sposób dodający im otuchy (np. wesołe śpiewy) lub zachowują w trakcie tej walki bardzo duży optymizm, wtedy MG może na ten czas o 10-20 pkt zmniejszyć antyodporność działającej na graczy aury. Uwaga: Jeżeli odporność gracza będzie mniejsza od 5 pkt, tedy traktuje się ją jakby miała wartość 5 pkt.
* Aura strachu - każda istota która na niego spojrzy po raz pierwszy musi wykonać (odpowiednio zmodyfikowany - patrz wyżej) % rzut na strach (odporność nr 2). Nieudany rzut oznacza paraliż umysłowy na 1k10 rund.
* Na rodzimym planie egzystencji jeśli poświęci 1 rundę, tedy za pomocą wzroku automatycznie wykrywa magię.
* Jest kompletnie odporny na brak tlenu w powietrzu.
* Ma zdolność chodzenia po powietrzu (patrz odpowiedni czar kapłański), o ile nie oddziaływuje na niego bardzo silny wiatr. Poruszając się przemieszcza się na swych rozłożystych "żabich" stopach. Selektywne uszkodzenie ich uniemożliwia wykonywanie tych zdolności.
* Raz na 24 godziny jest w stanie użyć "demonicznego oddechu". Tworzy on stożek o długości 1 metra na POZ i szerokości 0,5 metra/POZ. Istoty objęte nim otrzymują k100 * 10 ran lub nic, jeśli nie wykonają udanego (i odpowiednio zmodyfikowanego) % rzutu na odporność nr 7. Istoty stojące na poświęconej ziemi lub chronione dobrem (aurą lub aureolą) odnoszą tylko połowę ran.
* raz na 24 godziny - 1 godzina/POZ jest w stanie kosztem 1 rundy przemieścić się na dowolny znany sobie plan egzystencji. Przejście następuje pod koniec rundy, jednak wcześniej jest on bezbronny i prawie nieruchomy.
* "Mała mobilizacja" - raz na 24 godziny podczas 1 walki jest on w stanie wpadać w rodzaj szału wynikającego z natury chaosu. Oznacza to, że przez rundę/POZ zwiększają się jego parametry. W każdej rundzie, aż do zakończenia mobilizacji zyskuje on + 10 pkt do TR, + 10 do zadawanych ran, + 5 do każdej odporności, + 10 do ZR (a przez to i do Obrony), SZ, IQ, MD, UM. Po osiągnięciu ostatniej rundy mobilizacji parametry te wracają do normy.
* Na rodzimym planie egzystencji nie działa na niego ogień i zimno. Na obcych planach egzystencji od tych czynników, jeżeli były magiczne odnosi połowę ran (niemagiczny ogień lub zimno nie rani go).
* Zamiast atakowania i bronienia się kończynami jest on w stanie w danej rundzie użyć zdolności adekwatnej do czterokrotnego rzucenia czarnego pocisku, o mocy k10 *10 ran każdy. W wypadku wykonania odpowiednio zmodyfikowanego % rzutu na odporność nr 9 odnosi się połowę ran.

Współczynniki Demona 3 kategorii - ANIRHMOSA

NAZ. Nowy Anirhmos ; POZ.0; CHAR.CH.Z.(ewidentny) Sk. brak                
ŻYW.4500; SF 800; ZR 60; SZ 50;INT 120; MD 70; UM 155; CH 70; PR 35; WI-/-
Odp.w %: 1-280; 2-300; 3-5:250; 6-10: 565; AM w % 33; DOŚW. 316 [do 10 lat]
BROŃ˙1."Brzytwy"-Bi.76%, TR 162%; op.5; RANY 380tn+sp.; OB40pkt; SP B; AT 2
BROŃ˙2."Szczypce"-Bi.76%,TR 162%; op.5; RANY 350kł+sp.; OB60pkt; SP B; AT 2
ZBR.: guzowata skóra; OGR. -, -; OB.BL/DAL 185pkt/ 85pkt; WYP.150/ 225/ 450

NAZ.Młody Anirhmos ; POZ.5; CHAR.CH.Z.(ewidentny) Sk. brak                
ŻYW.4500; SF 800; ZR 60; SZ 50;INT 170; MD 70; UM 155; CH 70; PR 35; WI-/-
Odp.w %: 1-285; 2-305; 3-5:255; 6-10: 565; AM w % 38; DOŚW.815 [ok.100 lat]
BROŃ˙1."Brzytwy"-Bi.101%, TR 187%; op.5; RANY 380tn+sp.; OB40pkt; SP B;AT 2
BROŃ˙2."Szczypce"-Bi.101%,TR 187%; op.5; RANY 350kł+sp.; OB60pkt; SP B;AT 2
ZBR.: guzowata skóra; OGR. -, -; OB.BL/DAL 185pkt/ 85pkt; WYP.150/ 225/ 450

NAZ.Średni Anirhmos ; POZ.15; CHAR.CH.Z.(ewidentny) Sk. zależnie od MG    
ŻYW.4500; SF 800; ZR 60; SZ 50;INT 270; MD 70; UM 155; CH 70; PR 35; WI-/-
Odp.w %: 1-295; 2-315; 3-5:265; 6-10: 565; AM w % 48; DOŚW.1900 [ok.250lat]
BROŃ˙1."Brzytwy"-Bi.151%, TR 237%; op.5; RANY 470tn+sp.; OB60pkt; SP B;AT 2
BROŃ˙2."Szczypce"-Bi.151%,TR 237%; op.5; RANY 425kł+sp.; OB90pkt; SP B;AT 2
ZBR.: guzowata skóra; OGR. -, -; OB.BL/DAL 235pkt/ 85pkt; WYP.150/ 225/ 450

NAZ. Stary Anirhmos ; POZ.25; CHAR.CH.Z.(ewidentny) Sk. zależnie od MG    
ŻYW.4500; SF 800; ZR 60; SZ 50;INT 370; MD 70; UM 155; CH 70; PR 35; WI-/-
Odp.w %: 1-300; 2-325; 3-5:275; 6-10: 565; AM w % 58; DOŚW.3700 [ok.550lat]
BROŃ˙1."Brzytwy"-Bi.201%, TR 287%; op.5; RANY 560tn+sp.; OB80pkt; SP B;AT 2
BROŃ˙2."Szczypce"-Bi.201%,TR 287%; op.5; RANY 500kł+sp.;OB120pkt; SP B;AT 2
ZBR.: guzowata skóra; OGR. -, -; OB.BL/DAL 285pkt/ 85pkt; WYP.150/ 225/ 450

NAZ.Bardzo stary Anirhmos; POZ.35; CHAR.CH.Z.(ewidentny) Sk. zależnie od MG
ŻYW.4500; SF 800; ZR 60; SZ 50;INT 470; MD 70; UM 155; CH 70; PR 35; WI-/-
Odp.w %: 1-310; 2-335; 3-5:285; 6-10: 565; AM w% 68; DOŚW.9000 [ok.1500lat]
BROŃ˙1."Brzytwy"-Bi.251%, TR 337%; op.5; RANY 650tn+sp.;OB100pkt; SP B;AT 2
BROŃ˙2."Szczypce"-Bi.251%,TR 337%; op.5; RANY 575kł+sp.;OB150pkt; SP B;AT 2
ZBR.: guzowata skóra; OGR. -, -; OB.BL/DAL 335pkt/ 85pkt; WYP.150/ 225/ 450

NAZ. Antyczny Anirhmos; POZ.45; CHAR.CH.Z.(ewidentny) Sk. zależnie od MG  
ŻYW.4500; SF 800; ZR 60; SZ 50;INT 570; MD 70; UM 155; CH 70; PR 35; WI-/-
Odp.w %: 1-320; 2-345; 3-5:295; 6-10: 565; AMw% 78; DOŚW.25000 [ok.2500lat]
BROŃ˙1."Brzytwy"-Bi.301%, TR 387%; op.5; RANY 740tn+sp.;OB120pkt; SP B;AT 2
BROŃ˙2."Szczypce"-Bi.301%,TR 387%; op.5; RANY 650kł+sp.;OB180pkt; SP B;AT 2
ZBR.: guzowata skóra; OGR. -, -; OB.BL/DAL 385pkt/ 85pkt; WYP.150/ 225/ 450

NAZ. Ostateczny Anirhmos; POZ.50; CHAR.CH.Z.(ewidentny) Sk. zależnie od MG
ŻYW.4500; SF 800; ZR 60; SZ 50;INT 670; MD 70; UM 155; CH 70; PR 35; WI-/-
Odp.w %: 1-320; 2-345; 3-5:295; 6-10: 565; AMw% 83; DOŚW.45000 [ok.5000lat]
BROŃ˙1."Brzytwy"-Bi.326%, TR 412%; op.5; RANY 830tn+sp.;OB140pkt; SP B;AT 2
BROŃ˙2."Szczypce"-Bi.326%,TR 412%; op.5; RANY 725kł+sp.;OB210pkt; SP B;AT 2
ZBR.: guzowata skóra; OGR. -, -; OB.BL/DAL 435pkt/ 85pkt; WYP.150/ 225/ 450
Komentarze
#1 | Algernon dnia 05.01.2010 09:17:25
Opis fajny Smile
Ale mimo wszystko zbyt potężny się nie wydaje Wink
Przynajmniej jak dla mnie... po demonie spodziewałbym się trochę więcej ;D
#2 | Nanatar dnia 14.07.2010 15:38:03
a co to znaczy trzeciej kategorii???

taki on nieco mało fabularny... bez obrazy, troche maszynka do zabijania.

celem życia ludzi jest z grubsza pozostawienie po sobie potomstwa i jak najlepsze jego usytuowanie. zapewnia to jakąś niesmiertelność. celem życia smoków jest zbieranie skarbówWink
a co taki demon? czy służy jakiemus bóstwu, lub idei?
Goriasz na ten przykład ma swój kult.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?
Popularne Artykuły
  Artykuł Czytań Dodany przez
» IK - tworzenie i rozwój postaci
On: ŻELAZNE KRÓLESTWA
72073 Beamhit
26.01.2013 16:19
» 01. Wybór rasy i płci
On: TWORZENIE POSTACI
22388 leobardis
11.11.2008 15:43
» 05. Czary - objaśnienia i możliwości rzucania oraz spis czarów
On: MAGIA
19320 czegoj
25.11.2008 12:56
» 07. Kasta Niesklasyfikowana
On: PROFESJE
18158 leobardis
11.11.2008 18:26
» Legenda Kryształów Czasu
On: LEGENDA KRYSZTAŁÓW CZASU
17771 leobardis
11.12.2008 15:30
» Charakter Postaci
On: TWORZENIE POSTACI
16386 venar
16.02.2009 14:27
» Spis kamieni szlachetnych
On: DODATKI
15786 arikar
01.03.2009 16:48
» Martwiaki
On: BESTIARIUSZ
15179 venar
30.04.2009 11:58
» 02. Kasta Żołnierska
On: PROFESJE
15145 leobardis
11.11.2008 18:01
» 06. Kasta Czarodziejska
On: PROFESJE
14298 leobardis
11.11.2008 18:22
» Dendroid
On: BESTIARIUSZ
14243 ghasta
30.07.2011 10:22
» 04. Kasta Złodziejska
On: PROFESJE
14195 leobardis
11.11.2008 18:09
» Opis świata Orchii
On: LEGENDA KRYSZTAŁÓW CZASU
13920 leobardis
12.12.2008 13:17
» Kompendium Wiary
On: RELIGIA
13712 avnar
22.06.2009 15:08
» Bractwo Klingi Duszy
On: BRACTWA WYSTEPUJĄCE W ŚWIECIE KC
13160 czegoj
28.04.2009 15:18
©
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

Suriel
22-06-2018 23:27
Tutaj ogólny klimat, zlepek ze znanych Ci zapewne fragmentów https://www.youtu.
..f6SNlWHnXk

Suriel
22-06-2018 23:20
Ten filmik co ci Koszalu pokazał właśnie Keth to o grzybobraniu w Degenseis. Taka zwykła niedzielna wyprawa do lasu...

Keth
22-06-2018 22:47

Keth
22-06-2018 22:26
Potem poczytaj w wątkach "Kulty" i "Nacje"

Keth
22-06-2018 22:23
Zajrzyj do działu Degenesis na forum, do wątku "Oprawa graficzna", jest tam parę ciekawostek

koszal
22-06-2018 22:05
Chciałbym mieć lepszą wiedzę o świecie. Najlepiej z punktu widzenia reprezentowanej frakcji.

Suriel
22-06-2018 21:31
Nie mogę się doczekać. Zwłaszcza jeśli wszyscy będą w formie.

Keth
22-06-2018 21:25
Ty, Koszal, Nanatar i 8ART to już czwórka. A Kargan na pewno się odezwie po powrocie z urlopu

Suriel
22-06-2018 21:19
Keth. Dasz radę. Masz naprawdę niezły talent do snucia opowieści. Martwi mnie frekwencja...

koszal
22-06-2018 20:57
A napiszę rano najwcześniej. Po pracy.

koszal
22-06-2018 20:56
Przecież nic nie powiem!! Suriel tak to nie podpowiadaj MG.

Suriel
22-06-2018 20:37
Pisz. Albo coś powiesz albo kulka między oczy. Cool

NickPage
Najczęściej oglądane
deliad[6454]
czegoj[4331]
8art[2885]
dretch[2790]
koszal[2659]

Ostatnia aktualizacja
Oggy
8art
czegoj
Sigil
dretch

Wszystkie NickPage
Rzuć kostką